Tema: Re: autorines teises Vokietijoje
Autorius: zauras
Data: 2014-03-02 04:16:09
Buvau ir aš tokių istorijų girdėjęs iš DE gyvenančių. Maniau, pramanas
ir mitai. Pasirodo, ne.
Pasigūglinau rusiškai (ten daug rusų) - pilna temų šituo klausimu. Visgi
tikrai seka provaideriai, o kai kas bando iš to pasipelnyti.

Čia patarimų rinkinys (ru) -
http://www.allrussian.info/index.php?page=Thread&threadID=141831