Tema: Re: Prometheus
Autorius: fliks
Data: 2012-10-10 14:13:10
SPOILER
*Siek tiek suklydau: po suaktyvinimo srove galvos pavirsiuje prasidejo
juodos materijos judejimas, po to galva sprogo.

Kai kas sako, kad galva sprogo tik del tos sroves poveikio, kad del to
buvo kalta Shaw ir kita pagalbininke, nes nusprende kaisioti el.
prietaisus i ta galva. Bet, manau, ta "srove" tik suaktyvino veikla
galvos srityje, t.y. smegenu, raumenu veikla ir pan., ko pasekoje galima
buvo pamatyti architekto busena paskutinemis minutemis, siuo atveju
agonija, kai uzkratas paveike galutinai. O jeigu, tarkim, jie butu rade
neuzsikretusio architekto gerai issilaikiusia galva(?) Galbut tada galva
tos "sroves" poveikio metu atskleistu kazka daug idomesnio. Mes
nezinome, kokiu nauju technologiju zmones turejo ateityje bei koki is
tikro prietaisa ten ikiso. Prisiminkit, kaip Shaw ir jos pagalbininke
nustebo, kai aptiko gerai issilaikiusia architekto galva (nesuire
audiniai ir pan.) atidarius to slapto kambario duris. Jos tuo metu
greiciausiai nudziugo, kad gales atlikti daugiau tyrimu, pvz, su ta
"srove", daugiau suzinoti.