Tema: Re: Prometheus
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-03 21:30:54
Ačiū už nuorodą.
Pasirodo, keletą momentų filme tiesiog praklausiau.

Pvz tai, kad Android'as David'as užkrėtė tą jaunuolį akių kirmėlėmis.

"apchy"  wrote in message news:k4hh6j$an3$1@trimpas.omnitel.net...

Sigourney atranda visai ne ta laiva ir nusileidzia visai ne i ta planeta
kaip prometheus,
cia turbut reiktu suprast, kad tokiu planetu kur tie milzinai dare kazkokius
eksperimentus buvo neviena

http://www.imdb.com/title/tt1446714/synopsis

"bat0nas"  wrote in message news:k4h9iv$2rg$1@trimpas.omnitel.net...

:)

Na gerai.. tada klausimas:
- Jeigu Prometheus filme pabaigoje numuštą laivą Aliens filme atrado
Sigourney, tai kodėl tie Alien užkratai skiriasi? Alien'e - krabas ant
veido, uodega and kaklo, po kažkiek laiko iš pilvo išlenda ateivis.
Prometheuse viskas šiek tiek kitaip.

- Ar teisingai suprantu, kad bus Prometheus 2 (antra dalis), nes pagrindinė
herojė pasiėmusi roboto galvą iškeliauja ieškoti Žmogateivių gimtosios
planetos. T.y. Prometheus 2 gali būti tąsa pirmojo filmo ir eiti
lygiagrečiai Alien filmo scenarijui?

"trans"  wrote in message news:k4h4de$s5r$1@trimpas.omnitel.net...

ziurint si filma geriau atsipaliduot ir grozetis nei ieskot logikos
spragu ir nervuotis :) Vakar pasiziurejau Alien pirma dali. Ateiviu
laivas patyres katastrofa labai panasus, tik aplinka kur tas laivas
guli Alien gerokai kalvotesne. Ten skrido paprastas "rabategu" laivas
prikrautas rudos i Zeme. Pakeliui kol visi miegojo uzfiksuotas
dirbtines prigimties signalas, todel pagal instrukcija laivas pazadino
zmones ir jie privalejo patikrint signalo saltini. Kas ju ten lauke
tikriausiai visi prisimena :) Tik vakar buvo linksma ziuret kaip
super duper kosminiam ateities laive Sigourney ziurejo i ekrana pilna
nuliuku vienetuku :) gerai kad perfokortu irenginio nebuvo. Na ner
ko noret filmas 1979 metu.

On 2012.10.03 10:12, Shell wrote:
> Tas ateiviu laivas, kuri Prometheus numuse pabaigoj, buvo rastas Alien
> pirmoj daly. Is jo igula parsinese pirmaji svetimo uzkrata, na bent jau
> mano tokia versija.
>
> O visas filmas tai... so so. Sunku suprast motyvacija, kodel buvo
> issiusta visa diletantu komanda i tokia atsakinga misija.
>
> Shell

>>> filmuose. Yra efektu. Daugiau nieko nepamaciau. IMDB vis dar gerai
>>> vertinamas. Taip ir nesupratau, ar siais laikais nebelabai pajegia ka