Tema: Re: Nekaltas Islamas???
Autorius: Toxis
Data: 2012-09-22 00:00:57
fury - kur megstra pliushiniais gyvuliukais persirenginet:)

"bat0nas"  wrote in message news:k3eqnm$nu5$1@trimpas.omnitel.net...

O kas yra tos dvi furijos?

Nes dvi mergos, shit ir pan. man asocijuojasi tik su 2 girls 1 cup :) Tą ir
turėjai omeny?

"Toxis"  wrote in message news:k3d4c5$7if$1@trimpas.omnitel.net...

kad man rods net filmo jokio nera, ten kokistai egipto krikshchionis (nors
pats save vadino amerikos zhydu:) susuko kokiatais provokacija ir viskas

o islamas dar kart parode, kad deja jis nera pakankamai subrendes but prie
bendro stalo su suaugusiais, ir turi sedet prie retardet stalo su mormonais,
babtistais, scientologais, kreacionistais ir kitais individais kurie ne tik
turi isivaizduojamu draugu, bet yra pasiruoshe mushtis kurio ish ju
isivaizduojams draugas yra grazhesnis... na ir dviem furijom, just for shit
and giggles=)
"amenox"  wrote in message news:k3csq9$qk$1@trimpas.omnitel.net...

Vat idomu kiek is tu ten rytuose gatvese besiplesanciu isvis ta treileri
mate? :) As tai nesuprantu kam tas filmas skirtas, bo konkretus s ten.