Tema: Re: Tesiant tema Sci-FI/Fantasy uzbaigti/tesiami serialai verti demesio?
Autorius: Tamagochi
Data: 2012-09-19 10:05:04
Fringe man toks so so siuzeto prasme... Gera moksline fantastika islaisvina
vaizduote, sukelia nora patiketi. O cia vietomis akivaizdus bullshit. Ir
netgi grazi aktore negelbeja.

Is geresniu dar buvo Odyssey 5, bet uzlenke po pirmojo sezono. Sioks toks
uzbaigtumas yra.

"dweller"  parašė naujienų news:k1m2gv$ii5$1@trimpas.omnitel.net...

Fringe atitinka visus reikalavimus. Berods jau aisku, kad kitas sezonas bus
paskutinis, todel kurejai uzbaigs kaip patys nori, o ne kaip gaunasi.
Is "nutrauktu vidury sezono" - Day Break. Bet vistiek geras.
http://www.imdb.com/title/tt0801425/
Firefly - filmas lyg ir uzbaige seriala.
Jericho - jau nebeatsimenu ar sugebejo normaliai uzbaigti.
Nu ir aisku, mano vienas is megstamiausiu - Supernatural.