Tema: Re: Tesiant tema Sci-FI/Fantasy uzbaigti/tesiami serialai verti demesio?
Autorius: Toxis
Data: 2012-09-04 20:32:45
flash forward! vat kaip jis vadinosi, vienas geresniu.. fukin amerikiechiu
publika, per sunkus mat :(

"st"  wrote in message news:k1n70m$fpb$1@trimpas.omnitel.net...

dar yra http://www.imdb.com/title/tt1441135/ falshforward, labai patikes,
bet jis yra is tu kur "neuzbaige" ir netgi toki akibroksta dejo, kad antro
sezono neisleido..bet laiko jam skyres nesigailiu. gana mazai seilioniu ir
versklenimu (kaip kad walking dead, zliumbia ir zliumbia), gana daug veiksmo

jericho, pirmas sezonas geras, antram labai jau kietai kaimieciai varo ir
biski nusivaziaves mano nuomone, gale beveik uzbaige, bet paliko ir
tesiniui. siaip prisidedu prie rekomendacijos.
firefly - westerno tipo kosminis :) siaip nzn, suziurejau visa, bet toks..
+- 6/10