Tema: Re: Limitless per TV3
Autorius: monaxas
Data: 2011-12-02 19:08:30
Tu dar pretendentą paminėk, senoli.

"Zyza"  parašė naujienų news:jb778h$sbs$1@trimpas.omnitel.net...

+ :)

Man tai irgi idomu su vertimais (eilini karta) - kodel pavadinimus vercia
nei i tvora nei i mieta ? Na sako tipo reik verciant i konteksta ziuret,
netiesiogiai verst, bet tai dammit... Lock stock & two smoking barrels ->
lok stok arba sauk ? Black cat white cat -> morcius ? Angliski pavadinimai
daznai labai tiksliai pasako filmo esme, kai lietuviskuose ta prasme kazkur
isgaruoja...