Tema: Re: FPS kine
Autorius: Piktuolis
Data: 2011-09-05 22:11:21
As dar pries kokius 10m skaiciau, kad buvo bandyta kinas ant 50 fps, bet atsisakyta, nes ziurovu atsiliepimai buvo mazdaug "cia ne kinas, cia tas pats, kas ziuret pro langa".
Mano valia irgi jokiu 60fps anei 3D nebutu - pasiziurejau Avatara in 3D ir nebenoriu daugiau tos plastmases vaizde. Erdves pojuti puikiai kuria akys ir smegenys ir paprastam kine.