Tema: Re: FPS kine
Autorius: ig
Data: 2011-09-05 16:59:41
kas per erezijos ? mano valia kinas niekada nepereitu is 24fps. nes
buten del to yra kino jausmas. Kai philipsas padare telikus kurie
dirbtinai padidindavo fps'us, tai visi holivudo blockbusteriai
pasidarydavo kaip pigus meksikietiski tv serialai nukalti pigiomis
kameromis. Brrr..... Cia tik kazkokiem gameriniam psicham truksta fpsu.