Tema: Re: Source Code (2011). Apie pabaigą
Autorius: Name
Data: 2011-07-20 23:31:43
Buvau eksperimento delei pvz filma Unknown (2011) RU kalba atsisukes i tuos
momentus i kuriuos buvo newsuos uzduota kruva klausimu userio "bat0nas", o
gal kito userio. Tai net neidejes dideliu pastangu padariau isvada, kad
beveik visi klausimai beprasmiai, nes i juos pats filmas atsake arba tie kas
atliko RU kalba filmo dubliaza.

Tiesiog manau kad RU kalba butu issprendusi userio "bat0nas" problema,
uzdavineti kruva klausimu po filmo perziuros (jei tai buvo filmo perziura EN
kalba) is esmes arba klausimu butu daug maziau.

Be to iseis filmo Source Code (2011) LT DVD-licenzija, automatiskai gausis
standartine situacija kai man bus giliai pofig ant tos filmo EN kalbos, kol
gyvenu Lietuvoje, o ne emigracijoje JAV arba Anglijoje. :)