Tema: Re: Super 8 (2011; JJ ABrams, Steven Spielberg)
Autorius: Johnas nesmithas
Data: 2011-07-14 20:59:40
jus gal juokaujat?
kas ten rimto tam filme, vaiku fantazijas i sapaliones kazkokias 80% filmo
rodo ir tiek.
Spielbergui jau manau laikas i pencija ir pasitraukt, nes vien sudus pradejo
gaminti, arba filmai apie transformatorius su 2005 m efektais arba filmai
isvis kur uzmigti galima... nezinau bet rimtai sudas sitas filmas... as esu
didelis sci-fi gerbejas bet toks filmas i kolekcija nei per kur nepateks.