Tema: Re: The Adjustment Bureau (2011)
Autorius: amenox
Data: 2011-06-17 10:50:47

"bat0nas" <bullka@gmail.com> wrote in message
news:itcfbv$m14$1@trimpas.omnitel.net...
> Tai va ir trūko tos intrigos.
>
> Jei mane būtų pakvietę dalyvauti filmo kūrime, kaip minimu būčiau pridėjęs
> tokių dalykų kaip:
> - intrigos apie tai, kaip filmo herojus sužino apie tą biurą. T.y. turėtų
> jis palaipsniui išsiaiškinti apie tai, kad jo gyvenimas yra surežisuotas.
> Prisiminkime Trumano show. Tai lempa nukrenta iš dangaus, tai kažkokie
> nepaaiškinami įvykiai, tai.... O šitame filme - Metas Deimonas netikėtai
> pamato meetingroom'e stovinčius bičus ir viskas tampa aišku ir viskas
> vyksta toliau natūraliai. KUR INTRIGA?!

Na aš manau jei jis to nepamatytų, būtų sudėtinga žiūrovui suprasti kas ten
vyksta. Va įsivaizduok vyksta veiksmas, biuro darbuotojai spragsi pirštais,
vaikšto pro duris, pagrindiniui herojui niekas nesiseka. Ir didesnę filmo
dalį klaustum savęs wtf, kas čia vyksta? :) Atskleidus pradžioje tuos bičus,
pradedi klausti savęs kitų dalykų - kaip herojui pasielgti? Manyčiau
pradžioje atskleidimas filmo labai nepagadina, autoriai galėjo rutulioti
filmą kita linkme - ne kaip ir kuriuo metu padaryti intrigą, o herojaus kovą
tiek vidinę tiek su biuru. Man pvz. ne ką įdomiau buvo tai stebėti, negu
laukti kažkokios intrigos (kuri beje buvo, tik kitokia ;).

> - kažkokio pokšto filmo gale trūko. Paminėjau, kad filmas turėjo baigtis
> kaip Inception. Turėjau omeny - turėjo baigtis taip, kad žiūrovas liktų
> apstulbęs tipo WTF?!?!?! Tai kas tas biuras, kas čia ką režisuoja, čia vis
> tik dabar gyvenimas tikras ar netikras. O ne kažkokia laiminga pabaiga
> bobiška :)
> - ir t.t. ir pan.

Pabaiga tokia neitin, sutinku, bet jei lygini jį su kažkuo, o tai reiškia
kažkokie kiti filmai įtakojo tai, ką tikėjais pamatyt. Manyčiau jei filmas
baigėsi kitaip nei tikėjaisi tai jau gerai. ;)