Tema: Re: Generation P
Autorius: Andrius V.
Data: 2011-05-25 18:15:35
ne neskaiciau :) kad as ta filma iveikiau tik per 3-4 kartus paziuret,vis
uzmigdavau pradejes ziuret :) paskutiniu metu nebeziuriu jokiu sudetingu
filmu kur reikia galva pasukt,nes nuo darbu ji ir taip sukasi :)

"shimtas kinieciu"  parašė naujienų news:irfi6d$lsu$1@trimpas.omnitel.net...

tai knygos neskaites matyt?
nes net ir skaicius ten sunkei susiraishioja galai, gali ziuret tiesiok kaip
klipu rinkiny apie ta shaly.
o klipukai kaikurie visai pavyke ;)

"Andrius V."  wrote in message news:iregfd$qmg$1@trimpas.omnitel.net...

o as sio filmo visiskai nesupratau :)

"lew"  parašė naujienų news:iqioi1$igk$1@trimpas.omnitel.net...

tai ir su filmus viskas gerai. ties viduriu kazkiek ir man pasirode panasu i
99, bet po to ejo ir nuejo palikes gale tuos 99

"shimtas kinieciu"  parašė naujienų news:iqiiv6$90v$1@trimpas.omnitel.net...

nu knyga franku tai labai skystai blankei atrode po pelevino. tai fylmo ir
nebetikrinom.
nu bet gal ce atvirkshcei gavosi? ;)

"Blynas"  wrote in message news:iqiim2$8hu$1@trimpas.omnitel.net...

O man pasirodė ne itin vykusiu bandymu pastatyti rusišką variantą "99
francs" (http://www.imdb.com/title/tt0875113/)....