Tema: Re: Faster [2010] (spoilers)
Autorius: Kaksht
Data: 2011-02-15 19:11:57
> wtf su manim ar su scenarijum ? su salyga kad cia ne kazkokia
> dokumentika, cia viskas turi buti su tam tikru tikslu. O kokia itaka
> siuzetui atliko ta merga ? Ogi jokio. Rode rode kokia ji svarbi
> Killeriui ir niekur nepanaudojo to. Meile, seile, vestuves IRRRRR???
> IR NIEKO. Cia mazdaug kaip kad kas 10min parodyti bobute ziurincia
> panorama - taip filme buvo bobute, taip ziurejo telika, o kam ji ?
> Niekas nezino.

Nu kad ne, man ta pana labai gerai isipaiso kad killeris visgi nori seimynini9o gyvenimo tik iprotis yra killinti, gal ne tai kad killinti, bet cia jam kaip sportinis interesas, ten pradzioj rode kad jis ne tik killeris bet ten ir belekoks kietas vunderkindas kuriam vis challenge negana. O pana jam pasake kad davai nebekilink, ir jis jai ta pazadejo, delto vienu momentu mete persekioji pagrindini kershytoja, poto visgi neiskente ir vistiek nuvare susekt. Ta pana atliko ta darba kad kileris peranksti nesusektu The Rock.

> "Norejo" ? Valgyti galima noreti, o zudymui turi buti motyvas. Pirma
> karta motyvas buvo atemus pinigus sunaikinti liudininkus. Ir antra karta
> buvo pabaigti darba - sunaikinti liudinikus(-a). Dabar gi jis nori
> pradeti nauja gyvenima su zmona paskaites cosmo, taciau jam reikia
> isitikinti, kad jo praeitis niekada jam neperbegs skersai kelio.
> Kodel jis turetu rizikuoti palikdamas gyva viska zinanti berniuka
> saldainiuka ??? O, kad zudyti jam lengva, parodyta ne karta, cia jam
> tikrai ne moralines parkes. Zodziu papasakojo viska, dave doleri ir sako
> [...]
Pirmu atveju ten kai viskas buvo pries 10metu tai jo, nereikejo jam liudininku. Nereiketu jam ir toliau tu liudininku butu pasamdes koki kalini ar tai sarga kad uzlenktu The Rock kalejime, bet to nepadare. Ir ji dabar nusove tik tam kad nesuzinotu ar kad baigtu persekioti. Na bet anyways. O killeri nafig zudyt, ka killeris padarys? Nueis i mentura ir papasakos kad viska zino? Taigi jis pats killeris. Santazuos? Milijonierius belekoks jis, jam pinigai nesvarbu. O ir siaip greitas tas kileris tai klausimas kas ka nusautu.

> nu cia slidi tema, tiekto.
>

> P.S. dar labai juokinga, kad pirma auka nuejo i ofisa dirbti. Taip ir
> matau - visa gyvenima pjovei, prievartavai, vogei ir tik pyst viena
> diena - "einu i darba popieriuku delioti" nuo 8 iki 17 val :))

Ta banda visa rode kad buvo surinkta is buvusiu informatoriu (ten tas vienas piktas juodukas apsauginis tik toks nuozmus buvo), nebutinai prievartautojas ar dar kazkas tokio. Cia irgi jau isvedziojimai belekokie gaunasi is tamstos puses. Perdaug kabinejies prie scenaristu, eik alaus isgerk :P