Tema: Re: Faster [2010] (spoilers)
Autorius: Kaksht
Data: 2011-02-15 14:48:52
Oho kazkas piktas per Valentinke buvo :)))

> Suprantu kad filmas shudu shudas, bet vistiek pasipiktinsiu:
>
> - Killerio moteris, nafig ji isvis ? po tiek parodymu, ir kokia ji
> artima jam, turejo ja pagrobti, nusauti ar bent suzeisti...

Kodel butinai turejo pagrobi nusauti ar suzeisti? Wtf is wrong with you?

> - Kodel Thomptonas nuzude Driveri, bet nenuzude kaip ir vienintelio
> liudiniko - Kilerio ?

Nes driveris norejo ji nuzudyti. O killeris buvo jojo pasamdytas. Kodel visus nuzudyt reikia?

> - Pistoletas i mama(?) ?

Na cia tai jo, toks wtf, bet matyt kad nekokie santykiai seimoj jei jau mane kad tevas nuzude savo sunu (jo broli).

> - Butu atejes ir ramiu veidu nusoves teva(patevi?), bet tik per netycia
> suzinojo, kad ano jau nebera.

Matyt kad butu.

> - Brolio zudikus ispjove visus, o savo vaiko zudikes(abortininkes)
> pagailejo ?

Nu cia tai jau come on, pats supranti ka sneki?

> - Pabegimo is banko scena ??? Pavaziuot du kvartalus kaip durniui
> atbulam ir apsisukt pries mentu nosi cia tipo labai kieta? O mentai nuo
> tokio kietumo isjunge variklius ir nusprende leisti jiem vaziuoti, nu
> nes tipo labai nerealiai patiko jiem tas show

Cia tai jo, na bet tarkim, let it skip.