Tema: Re: juodoji gulbe
Autorius: dino
Data: 2011-02-04 19:45:44
Tiesa, ginco pradzioje pamirsome sutarti, del ko diskutuosim...
Jeigu siandien man reikia pramogos - issirenku filma, gerai saudo - 10 balu,
kita diena norisi graziu mergu - 10 balu, dar kita diena spec efektai - 10,
mergos - 9, mustynes - 8 ir t.t.
Jeigu i kina ziuret, kaip i 1-na is meno rusiu - lieku prie savo nuomones :)