Tema: Re: juodoji gulbe
Autorius: Aleksanderis
Data: 2011-02-04 09:03:39
Bet vertinti galima ir ne pagal tobulybės skalę - juk jai ribų nėra. Kitaip tariant - vertinimas praranda prasme. :)
Geriau paimti kokį nors filmą kaip etaloną ir duoti jam 10 balų.

Arba jei išvis nėra ką veikti - vertinti kaip sporte, pagal konkrečiai įvardintas sudedamąsias. Jei filmas pilnai "atliko programa" pagal savo žanrą - 10 balų jam, o kitaip galima ir nukosėti porą balų už techninį atlikimą.. nebent artistiškumas išveš. :)

Akademinėje srityje tokie vertinimai taip pat kartais naudojami, nors kai kurie profesoriai ir toliau laikosi tobulybės skalių..