Tema: Re: SGU cancelled
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-20 12:51:31
Na, universe, matyt teisingiausiai ish mano matytu sci fi serialu (jei
nekreipt demesio I fdl - virsh-shviesini greiti ir be abejo pachius star
gate'us - norint sukurt tokio dydzhio worm-hole'a - reiktu matyt keliu
sauliu energijos (net jei teorishkai galima butu sukurt ir ishlaikyr stabilu
wormhole'a).. na ir be abejo, garsus kosmose.. ir shieldus, nors jie gal
bent teorishkai imanomi... na ir kokiustai uber samone perkelianchius
devaisus ir skraidnchius Kino'sus, kurie neturi jokios matomos propulsijos
mechanizmo... ir dirbtines gravitacijos laivauj nesusukant.. ir... nu gerai,
i daug ka reikia uzhsimerkt:)
Ash kalbu apie tokiu mazhus dalykus, kaip naktis planetoje, kuri yra
~galaktikos viduri neturi normalios tamsos, nes zhvaigzhdzhiu spiechiai
sukuria pakankama apshvietima, slingshotinima aplink planeta, kad pasivyt
laiva (tiesa pasakius vieno apskrytimo tikrai nebutu pakake, bet tebunie:),
ne "klishiniai" ateiviai (chia ne fizika, chia labiau logika, prie to paties
galima pridet ir maisto trukuma, vandens taupyma etc.)...
Vienu zhodzhiu kazhkaip zhiuredamas shita nesiimdavau uzh galvos ir
neburbedavau, kad taip negali but, o kartais net shypteldavau, kad ikishta
kai kas smulkaus, bet labai geekishkai tikslaus:)