Tema: Re: SGU cancelled
Autorius: Toxis@ze_yval_place
Data: 2010-12-20 11:26:55
man patiko savo "realumu" - visi kiti, kiek buvau mates viena akim tokie
lietuvoj filmuoto robinhudo lygio, vaikshto i kazhkokias planetas, ten pilna
'zhmoniu" su zhemdirbyste etc:)
Chia gi tokia tight drama - ishgyvenimas uzhdaroje patalpoje, daug
nepazhystamu zhmoniu, kiles maishtas (civiliai priesh karius), kaip liaudi
veikia buvimas toli nuo namu ir visishkoje nezhinioje, kaip bus toliau. Taip
pat suzhavejo mazhi dalykai, kaip teisingai veikianti fizika (nekalbu apie
FDL:)... Bet matyt zhmonems reikia ne realishtishkos SF o robinhudu :(