Tema: Re: kokie atsiliepimai apie filma "Horizontas"
Autorius: bullka
Data: 2010-12-15 20:49:42
Na o aš rašiau, kad tarp 600Lt žmonių bus X0%, kurie atėjo pažiūrėti, Y0%,
kurie atėjo pavalgyti, Z0%, kurie atėjo ir pažiūrėti ir pavalgyti, K0%,
kurie atėjo, nes Yomayo, M0% nesusipratėliai iš gatvės.

:))

Kitaip tariant - nesvarbu ar premjera ar ne - vis tiek pusė bus tokių, kurie
atėjo pavalgyti.

Nebent kur nors Pasakos KT, kur žmonės truputi ne to eina.