Tema: Re: kokie atsiliepimai apie filma "Horizontas"
Autorius: bullka
Data: 2010-12-15 17:07:02
O aš manau, kad overblow'inat problemą ar tai kažkokius savo kompleksus bei
fobijas.
Nesvarbu ar kinas premjerinis, ar po 6Lt - VISUOSE VISI VALGĖ IR VALGYS
kukurūzų spragėsius su vaisvandeniais. VISADA. Atmetus tik kelis atvejus,
kai kokie otmorozkai kalba mobiliu, komentuoja ar pan. Tokių atvejų yra
vienetai.

Nelabai aišku, ko Jūs į tą kiną einat, arba ko tikitės iš 600 žmonių vienoje
salėje.

O požiūris: "varau į premjerinį filmą ir moku XX Lt, nes per yomayo už XX/4
Lt nelygis žiūrėti" yra... meh...