Tema: Re: The Social Network [2010]
Autorius: unce
Data: 2010-12-15 08:44:02
na o kiek tame IRC rinkosi? procentais nuo zmonijos? labai nedaug. del to ir
jautesi "kanalininkai" tokie isskirtiniai, kad turejo savo bendravimo buda
ir uzdara rata. FB gi skirtingas dalykas, jiems reikia visu musu sielu ;)
buvau neseniai vienoje prezentacijoje, beje, zmogaus susijusio su M$. bent
jau M$ nusiteike kad toks socialinis tinklapis (FB ar kitas) bus ilgai. sia
savaite tik islindo faktas, kad M$ bande nupirkti FB uz 14 milijardu (2007
berods metais), o sanderiui nepavykus - nusipirko akciju, t.y. tapo
investuotojais.