Tema: Re: The Social Network [2010]
Autorius: Maneki Neko
Data: 2010-12-14 20:24:07
On 12/14/10 8:36 AM, unce wrote:
> Nostradamus busite? Siaip prognozuojamas tik didesnis FB integravimasis i
> gyvenima. Jau yra susidarius pakankama zmoniu mase kuri likusius traukia
> paskui save, o pavieniai privatumo egzpertu balsai - sauksmas tyruose.

Ne tiesiog, man toki pasisakymai, kad "fb neatsiejama nuo interneto
ateities" tai ne tik, kad beprasmiai, bet ir labai jau vaikiski, visokiu
facebook'eriu ir tweetint'oju pasisakymai, kurie apie kiekviena
nusiperdima sededami WC tweetina ir fbookina is savo ismaniuju iPhone'u.

Ir isvis, fb tai tik webapps'as ir nieko daugiau, tai neturejo interneto
kaip pacio jo raidai vystymosi nic nieko ir netures. Ar galvoji, kad RFC
bus rasomi issimtinai FB? :)