Tema: Re: Philosophy of a Knife
Autorius: Bone Daddy
Data: 2009-02-06 08:37:31
Kol kas skaiciau komentarus paziurejusiu tik treileri. Atsiliepimai ziaurus ;)
Bet treileris gali ziauriai apgaut, kaip buna su "bojevykais", ideda visas svarbiausias
scenas, visas kitas vandenelis lieka pasleptas.
    As pats treileri nesiruosiu ziuret. Tik dabar neapsisprendziu, reikia man matyt ta
filma ar ne...