Tema: Re: Philosophy of a Knife
Autorius: ZeaLot
Data: 2009-02-06 00:50:00
na chia turbut reik perzhiuret kruvas tu siaubu ir patapt truly siaubo
fanatiku, kad vezhtu panashus stuff, kazhkada tarkim kreivokai zhiurejau ir
kultini Shinya Tsukamoto filma Tetsuo, the Iron Man (1989) (chia linkai
gulo: http://www.siaubas.lt/forumas/viewtopic.php?t=271), bet po to
jau antra dalis suejo labai okej ir tas kreizovas stuff zhiurejosi gan
iprastai ir idomiai, bo asmenishkai man jau senai iki gyvo kaulo atsibode
tradiciniai teenager-style slasher'iai.. daugiau atsigrezhiu i japonu, italu
horror'a.

apskritai kartais zhmones burnoja, kad filmas nepatiko ar zhiauriai keistas,
skelia ironishkus komentarus, bet ish tiesu tokie filmuliai padaro jiems
kur kas didesni ishliekamaji ispudi nei kokie kiti baubai, kai kuriems
patinka ir tiesiog nedrasu prisipazhint, kodel manau aishku ;) Vienas ish
pvz. galetu buti Tokyo Gore Police, cituoju ish
http://kirashorror.blogspot.com/2008/12/tokyo-gore-police.html: "itas
nurautas saldainis deja normaliems monms, kurie mgsta normal,
neisioklik kin, netinka. Utat ia tikras auksas goro, absurdo, ir
komiksinio actiono (kuris vietomis savo stiliumi primena Kill Bill
linksmybes) maniakams. Apskritai stilius - 100%."

bet anyway del skonio juk nesiginchyjama :)