Tema: Re: Apie Startrek
Autorius: amenox
Data: 2010-11-09 22:58:55
> 1993-1999 StarTrek - Deep Space Nine  (aka DS9)
> http://www.imdb.com/title/tt0106145/
>    Sito deja neteko ziureti nes pavyko rasti vos kelias serijas, del to
> tai labai didelis minusas man kaip fanui,
>
>    DS9 keliu tik seriju torrentai (Ru):
> http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=91

Yra visi sezonai, bet deja su titrais RU jei ka:
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=631820

> [...]
> priesiskai nusiteikusiu rasiu, daug seriju su BORG'ais, zodziu drystu
> teigti pilnavertis ir su neblogais efektais serialas, taip pat su mano
> megstama aktore Jery Ryan kuri vaidina taip pat labai mano megstama
> personaza - pusiau zmogu pusiau kiborga nes buvo buvus borge Septinta is
> devyniu http://en.wikipedia.org/wiki/Seven_of_Nine man asmeniskai pats
> idomiausias is startreku:)
>
> VOY torrentai (RU): http://www.lostfilm.tv/browse.php?cat=82 (tiesa truks
> paskutinio sezono, ji radau tik rutracker.org bet ir tai geriausiu atveju

Seip Voyager yra labai gerai isverstas i RU

http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=2849921

Cia verciamas paskutinis sezonas, dar liko 10 seriju (ten pat linkai i kitus
6 pilnus). Iki siol tais vaikinais zaviuosi, isverst 7 sezonus serialo po 22
serijas vien is entuziazmo, ner zodziu. :) O serialas tikrai geras.
Nekantraudamas laukiu pabaigos, kai baigs versti. Ant pastovaus refresho sis
puslapis. ;)