Tema: Re: Apie Startrek
Autorius: Icetom
Data: 2010-11-04 11:33:23
>Startrek - kaip tik esu didelis fanas :) yra net zaidimu apie tai, bet
>neismanant statreko nelabai bus idomus, ziurint ka tu mates ir ziurint
>pagal ka sprendi.
Dėkui už tiek daug informacijos, bet mano nuomonė lieka ta pati :( Mačiau
visus meninius filmus. Labiausiai patiko paskutinis dėl spec. efektų :)
Kitus filmus žiūrėjau su nuoboduliu dar prieš išeinant paskutiniam filmui.
Labai sunkiai iki galo datempiau juos visus.

Bandžiau žiūrėti ir serialus, bet kiek nepasileisdavau tiek užmigdavau
bežiūrint :)

Man koks Eurika serialas žymiai daugiau patiko/patinka.