Tema: Re: Scott Pilgrim vs. The World
Autorius: Cube
Data: 2010-11-03 12:22:05
On 2010.11.03 11:40, ig wrote:
> Del buvimo geimeriu, tai jau nesutikciau, netrukde man tai dziaugtis.
> Kazkaip manau uztenka bendro issilavinimo (buti macius kompa:)), kad
> suprasti kas yra papildoma gyvybe, kova ar vaizdas nuejes pikseliais...

Taip, nebutina buti geimeriu, bet daugiau tureti sugebejima "think out
of the box", kad suprasti, kad ten rodomas pasaulis, veikiantis pagal
zaidimu desnius. Nes dauguma filmu tai rodo toki iprasta mums pasauli,
kur zinai kaip viskas vyksta ir ko gali tiketis. Netgi fantastiniai
filmai dazniausiai naudoja kazkoki stereotipini ateities modeli, kur jau
is pirmo zvilgsnio supranti kas yra kas. O cia toks filmas, kuris be
jokiu paaiskinimu imeta tave i pasauli, kuris visai ne toks, koks
atrodo, ir jau pacio filmo eigoje turi surinkti informacija ir suvokti
jo taisykles. Vat tokie filmai labai daznai issaukia neigiama publikos
reakcija, kaip sakant noriu ziureti, o ne galvoti :)