Tema: Re: Scott Pilgrim vs. The World
Autorius: Fla
Data: 2010-10-30 19:46:02
Ne nu bl, kaip tik siunciuosi ji, ir radau sita komentara...
Ir jei kazkas pripasakoja, kad filmas labai geras, tai paskui zhiurek
ji kaip nori - visada buna prastesnis nei tikejaisi po pagyrimu.. :D
Geriau jau kai kas paspoilina filma, negu kai prigiria gausiai.. :D

--
Planuoji apsidrausti Lietuvos Draudimo KASKO? Geriau ismesk pinigus i bala, sutaupysi nervu :)