Tema: Re: del mac'u kine
Autorius: bullka
Data: 2010-10-19 13:53:05
Tai gal tas gumos tempimas po saves slepia siuos veiksmus: FBI skambina savo
operatoriui ir praso pasakyti, is kurios vietos skambina vartotojas ->
Operatorius patikrina ir sako, kad skambina is kito tinklo -> FBI skambina i
kita tinkla. Kitas tinklas iveda tel. nr. i CRM'a ir suzino adresa. -> Jeigu
paaiskeja, kad tai mobilus, duoda uzduoti inzinieriui, kad tas nustatytu
vieta -> Operatorius atskambina FBI ir pasako, kur yra nusikaltelis.

Kol sie procesai vyksta fone, mes ekrane matome tik pilnejanti progress
bar'a :)