Tema: Re: del mac'u kine
Autorius: bullka
Data: 2010-10-19 09:58:43
Siaip sakyciau as N+1 karta dazniau matau ekrane:
- Visiskai neaiskia OS. T.y. langai nepanasus nei i viena matyta.
Greiciausiai kokie nors vienadieniai Linux skin'ai. Vienadieniai, nes ten
viskas keiciasi turbut ne dienom, o valandom. Tad sunku atpazinti.
- Kosmines aplikacijas. Nors kinas tarkime vaizduoja siuos laikus ir is
esmes nera fantastinis, taciau ekranuose kazkokios kosmines aplikacijos.
Ypac pas mentus. Mentu kompo langai tai kaip kokie kosminio laivo valdymo
paneles. Viskas skraido, zoomin/out, permatomi langai ir t.t.
- Neaiskios kilmes chat'ai. Nors visas pasaulis naudoja Skype, Yahoo, Gmail,
Aim ir t.t. Taciau niekada to nepamatysi.
- Pastas: 99% naudoja iprastus pasto klientus. Taciau filmuose velgi
kazkokias neaiskias aplikacijas rodo.

Mane tai erzina tiesa pasakius. Atitolina nuo realybes. Man labiau patinka
matyti reklama (tai kas realu), o ne kazkokius isgalvotus brandus.