Tema: Re: Agora
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-03-16 14:13:47
    As kazkiek ziurejau ir turiu sita, bet labai mieguistas buvau, tai per viduri filmo smigau, o cia viens geriausiu testu pas mane, ar filmas kabina ar ne, jei kazka idomaus rodo tai iki galo paziuriu...

    Del religiju, tai jos tik yra pilkuju masiu valdymui skirtos, kaip ir siuolaikine visuomene ir jos normos - tam kad nieks neiseitu uz normos ribu (butu valdomi), senoveje gi kaip budavo (isimtis nebent senoves roma kazkiek), kad valdzia susideda is valstybes ir baznycios, kas nepasiduoda valstybei, tas pasiduoda religijai, o jei niekam nepasiduoda reiskias jis outsideris ir sunaikinamas, o tokiu nedaug...

    Jei taip idomus tokie dalykai apie sijonistus pasiskaityk (angliskai zionism), ipac koks ju tikslas, na cia pirmoji nacizmo forma gimusi pries daugiau kaip 2000 metu, kurios esme valdyti visus kitus, va musulmonai del to ir nesutaria su jais kadangi zino ko jie siekia... O siiap kiek man teke i ivaires religijas gilintis tai jei nekalbant apie rytu, beveik visos kitos turi panasias saknis, visose yra pasninkai ir t.t.. dievas gal kitaip vadinamas, bet jei primetus kd kazkada tai buvo viena religija eitu net pagal skirtingu kalendoriu paklaidas atsiskaiciuoti kada jos isiro, siaip labai gali but kad buvo viens kazkoks dede pries nnnnn metu kuris viska sumaste ir jis buvo nedurnas, nes tai ideali zmoniu kontroles forma ir praktiskai jiem gi net dirbt nereikeavo, viska suaukodavo zmones, tuo paciu ju ir klausydavo...