Tema: Re: Agora
Autorius: PxYra
Data: 2010-03-10 17:35:25
siulyciau pradziai sita paziuret po to cia reikst savo neapykanta krikscionims, neidomu man blet kas tave vaikysteje skriaude ir uz ka nekenti vienos ar kitos religijos, tavo kryzius tu ir tempk ji
http://klubas.org/content/view/133/9/
neziurejes gali neatrasinet, as i visas religijas ziuriu 50/50, ner man viena uz kita aukstesne ar bjauresne skirtingai nei tavo nesveika neapykanta (nors visa tai bandai paverst tipo humoru) musu (labiausiai paplitusiai Lietuvoje) religijai

"Toxis@ze_yvil_place" <tox@work.ble> parase naujienu news:hn8a7h$knr$1@trimpas.omnitel.net...