Tema: Re: Kino bilietu kainos
Autorius: -o-o-
Data: 2009-12-22 09:31:24
:)) jo nieko gero cia nelaukia. Viskas gaunasi naturaliai, anksciau galejai
nueiti dazniau - dabar reciau. Arba as turiu galimybe (kai bunu pas tevus)
ziureti Alytuje, ten viskas tas pats, tik kainos beveik perpus. Va tokie va
variantai. Bet tai buvau sestadieni Vingi filme Avatare - sale aklinai
uzpildyta - ka tai reiskia? Isvadas darykites patys...