Tema: Re: Kino bilietu kainos
Autorius: Viktorija
Data: 2009-12-21 18:23:04
hmz, i kina siais laikais ir uz 22lt gali nueiti vienas zmogus... teko
matyti kaip teveliai atveda vaikiuka i sale, pasodina, o patys iseina ir
laukia seanso pabaigos kavineje, nes visai seimai bilietus supirkt
tikrai jau prabanga darosi.
meginkite i k/t Pasaka nueit, ten bilietai 12Lt mirtingiesiems, o
moksleiviams vaikams man regis dar maziau. arba i Skalvija, ten irgi
pigiau nei prekybcentriai.