Tema: Re: 2012
Autorius: BG
Data: 2009-11-29 01:58:37
Tik kad visi tie issigimimai ne vien del CCCP atominiu bandymu ivysta, ten
iki siol tokia xujne daros. Pries 2 metus esu buves KZ,  ne Semipalatinske
(apie kuri rasoma linke),  o netoliese miestely UST-KAMENOGORSK. Ten yra 4
ar 5 dideles metalurgines gamyklos. Kai tik atskridau, po kazkur-5 val
jauciu kad kazko gerkle biski keistai skauda. Paklausiau to zmogaus pas kuri
atvykau, kad gal i vaistine nuvaziuot, tas man sako kad gali but nuo smog'o,
kadangi ta diena bve ismetimas vienoj is gamyklu. Jei isiziuri i ora,tai
toks geltonokas oro atspalvis. Toks jausmas kad visas miestas duju
prileistas. Aciu dievuj kita diena isvariau gal 200 km nuo to miesto, tai
viskas praejo.
Ir dar toks nejuokingas prikolas. Ten toj gamykloj , kuri daugiausia
ismetinejo, state filtravimo sistema, olandiska, sumane sutaupyt ant
montavimo, kazka ne taip padare sugadino, ir nefyga ji nefiltruoja. Cia man
pasakojo zmogus, kurio brolis toj gamykloj  dirba.