Tema: Re: 2012
Autorius: Lavonas
Data: 2009-11-16 21:47:03
man irgi labai gerai suvejo :D da bifki susijaudines nuo vajzdeliu, nes gal
priesh kokes deshimt minutciu gryzau ish kino teatro :D

Nepatiko nelogishkumai visokie, kaip pvz nu kodelble neuzsiveda varikliai,
jei pilnai neuzsidare vartai tie??? Ko jie ten visi dzeugesi kai jis galu
gale ishnyra, juk jis/jie del visko kalti. O jau tos banalybishkos meiles
bei jausmu scenos kritiniais momentais visai uzmusha siuzeta, kurio ir sheip
ner :D Bet vajzdeliai labai afygieni :DDDD sumoj likau tikrai patenkintas
::D