Tema: Re: Obitajemij Ostrov
Autorius: ig
Data: 2009-01-31 18:20:23
Man tai pabodo tas pats kartojimas, kad netaip ekranizavo ir nesvarbu kokiam
zanre, vis matot ne taip isivaizdavo. Tuo labiau kad tu isivaizdavimu
milijonas (kiek skaitytoju). Tai gi yra visiskai skirtingos kurybos rusys -
scenarijus ir proza. Knygoje gali 5 lapus aprasineti aplinka ir dar 10 ka
tuo metu galvojo ir jaute personazas, o scenarijuje tai uzima puse puslapio,
nes filme vaizdas parodomas is karto, o personazo savijauta turi parodyti
aktorius, dazniausiai savo veiksmais arba dialoge su kitu personazu,
uzkadrinis balsas scenarijuje yra laikomas blogu tonu ir vertinamas kaip
silpnas ejimas. Nuolatos burbantiems kad netaip isivaizdavo - na neziurekit
tu ekranizaciju arba neskaitykit knygu :)

..