Tema: Re: Obitajemij Ostrov
Autorius: alias
Data: 2009-01-31 17:24:10
bandžiau ką tik parašyti, kas konkrečiai man nepatiko tame filme -- bet
pamačiau, kad gaunasi daug rašliavos, kuri būtų tik mano kukli asmeninė
nuomonė, nebutinai sutapsianti su jūsų visų nuomonėmis - todėl viską
ištryniau.

jei trumpai, tai knyga yra pilna gilios ironijos, neblogo humoro - nuostabi
satyra. ekranizuojant to NEGALIMA buvo pamiršti. bet praleido. filmas -- nu
eilinis fuckin wannabe blockubsteris.