Tema: Re: Stogas
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-12-02 11:58:55
IMHO sutapdintas stogas geris, bet turi buti padarytas gerai. Nes sutapdinto
stogo silpnos vietos ne pati danga, bet visokie parapetai, palanges ir.tt.
Nes tokie pastatai neturi kepuriu ir ju fasadus negailestingai plauna
lietus. Todel visi darbai turi buti pragalvoti ir atlikti nepriekaištingai.
Bet rezultate išloši vietos ir sviesos name.