Tema: Re: Stogas
Autorius: eimaz
Data: 2009-12-01 17:07:45
pas mane dabar vienslaitis stogas su parapetais. del N vietu (parapetai, ju
sujungimai ir t.t.) kur gali prateket vanduo i vidu, kita karta sau daryciau
tik dvislaiti stoga be jokiu parapetu. galima gi slaita ne toki dideli
daryt, kad velux'us butina statyt, bet nuolydi kuo mazesni daryt.
aisku dabar vanduo niekur nebega, bet kol visas vietas isgaudem su
stogdengiais, tai kelis kartus problemines vietas perskardint turejo.
dazniausia beda - stogo jungtis su siena... tiesa sitas mazgas neisnyksta ir
prie dvislaicio stogo, jei yra dalis namo 1 auksto, dalis namo - 2 aukstu.