Tema: Re: Aliejuotas azuolo stalas
Autorius: Sharkius
Data: 2009-11-18 23:26:25
nu tai blen ir sneku apie visokius "pomidoras snukiu zemyn per nakti" ir
demes, nes sutik po kiekvieno tokio nutikimo slifarka traukt is rusio ir
alieju ne gausiai patogu. Kad grazu net ir siektiek apsitrynus ir
apsipjauscius normos ri bose tai kas be ko, sutinku, su laminatais visokiais
ir akmens imitacijom net nebandau lygint.