Tema: Re: Aliejuotas azuolo stalas
Autorius: Benamis
Data: 2009-11-18 15:35:12
Kaip tik nieko saugot nereikia. Nuvalius pavirsini sluoksni, alyva 'islenda'
i pavirsiu. jei nori, kad nesimatytu visai jokiu pazeidimu, pratrini  su
alyva is naujo. O jei pazeidimai nechaniniai- sveiti su svitrinio sveistuvu.
Joks lakuotas ar dar bet koks pavirsius tokio 'teroro', koks vyksta pas mane
virtuvej, neatlaiko. Maniskis yra 5 cm storio, tikriausiai ir proanukiai
gales trint;) Ar tinka tokie pavirsiai kitur, spresti pagal savo
situacija...
B.