Tema: Re: karas, reikia taktinių sprendimų
Autorius: GBF
Data: 2009-11-18 17:08:40
Protingieji kurmiai ar nors vienas esate gyva kurmi mate, kad cia svaigstat?

1. Kurmis gaves per daug deguonies uzdusta t.y. iskastas kurmis per kokia
minute nusibaigia.

2. Kurmis aktyviai juda tam tikrom valandom tad tykot reikia ne visa diena o
tik tom valalandom.

3. Jei gaudoma spastais, nezinau ar yra kas geriau uz dratinius, tik cia ne
kiekvienas protingasis kurmis zino kur juos statyt reikia.

4. Nezinau kiek saliarkos ar tu dumu sudeginsit kol olas prilidysit, nes ju
daxuja, o kitos ir lb giliai.

5. Kurmis velniskai gerai girdi, tad norint priselinti reikia vos ne basam
eiti ir islaukti tinkamo momento, nes daznai kurmis gali ir is metro gylio
kilt....

6. Su sake nzn ar pasmeigsi ta kurmi... nebent gerai uzgalasta, nes jo oda
velniskai tvirta, su kastuvu neperkirsi...

Sia vasara pirmaji isverciau su kastuvu, praita vasara su vieliniais
spastais pagavau tris. Sodo kaimynas per sezona ~ 10 pagauna, tad is jo
mokytis ir mokytis... nereik nei lt moket :D