Tema: Re: karas, reikia taktinių sprendimų
Autorius: Anonimaitis
Data: 2009-11-18 16:29:01
As irgi esu isbandes visas kurmiu naikinimo priemones, irgi isleidau gal 100
ir is senuku nuprikau visu rusiu preparatus, niekas nepadejo.
O veliau pagavau tris kurmius per tris dienas su paprasciausiu stiklainiu
nuo uogienes 0.7L
Bet svarbu atrasti vieta, kur kurmis nuolat patruliuoja, tai butu vieta
kuria uztrypi o jis vistiek atkasa. Tuomet iskasu didele duobe, kad
stiklainio virsus butu zemiau nei kurmio takas.
Uzdengiu is virsaus kartonu ir laukiu.
Gaila kad kai kurmis ikrenta jis labai greit padvesia, t.y. vakare
pastaciau, ryte jau negyvas, gal nuo streso sakau.