Tema: Re: kokios darbu kainos
Autorius: Povilas
Data: 2009-11-17 14:23:47
Mano mamos atvejis siek tiek kitas. Langu arkas jai sutvarko renovuotojai uz
savo islaidas. O jai reikejo pacios virtuves sieniu remonto : nulupt
buvusius dazus, uzgruntuot, paglaistyt ir per nauja nudazyt. Turiu pasakyt,
kad vakar susiradau pazystamus, kurie uzsiima tokiu darbu, tai paprase uz
darba 10 lt/kvm. Taigi, ivertinus bendra plota, gaunasi max 150-170 lt. O
renovacija atliekancios tetules uzsiprase 400 lt. Pagal bendra kainu masta
,tai tie 200 -230 lt tai gal ir nera didelis skirtumas, bet is kitos puses
ziurint, gaunasi ,kad jos paprase daugiau nei 2 kart daugiau - matomai,
darbu turi daug ,tai vis dar gyvena senu laiku dvasia  pasakiau tiek,
reiskia nefig gincytis.