Tema: Re: kokios darbu kainos
Autorius: new
Data: 2009-11-16 16:32:11
kaip tik savaitgali dariau toki darba.
langininkai pasisiule uz 100lt langas, viso 3 langai.
saziningai sudejus darbo laika - 10 val gavosi.
Tuo paciu glaisciau, daziau visa siena kurioje langas, nes montuojant
palanges ja buvo apdauze.

siais laikais daugiau uz 3 langus 200lt nemokeciau(jei medziagos savo), ir
tai tik todel kad reikia laukti, kol isdzius rotbandas, glaistas, gruntas ir
pirmas dazu sluoksnis.

ps. mano atveju idealaus vaizdelio nepavyko isgauti, teisingai darant
reikejo statyti aliumininius kampus, o tai jau ilgesne ir purvinesne
istorija(daugiau dulkiu slifuojant...).