Tema: Re: Slapia siena - 1 attachment - 1 attachment
Autorius: Terpentinas
Data: 2009-11-17 08:11:32
Galimas dalykas, jeigu žinočiau prie kokių vėjų drėksta siena, galima būtų
aiškiau išburti. Bet paimam tokį scenarijų. Pučiant vakariniam vėjui, vanduo
tekantis nuo sienos nenubėga, bet  "lenda" po sienos nuokrypa kur ir
pasilieka, kaip tyčia pats tave yra kita nuokrypa prie kurios prilydyti
žvynai ir vienas jos galas yra įleistas į tinką. Per čia ir priteka galbūt
labai nedaug, bet susikaupia žemutiniame taške - cokolio apčioje. Arba
atireka nuo pirmosnuokrypos į žemiasią tašką. Jei galėtum drėgną dieną
nupaveiksluoti su šilumine kamera, manau tuos kanalus iškart pastebėtum. Pas
mane situacija buvo įdentiška, tik pas mane buvo klinkerinė pilnų plytų
siena, bet problema buvo pagardinta tuo, kad pralyti sugebėjo ir pats
klinkeris. Tai aš tą nuokrypą pratepiau su bitumine mastika, ir sieną kaip
ir visą namą impregnavau. Problema išspręsta.