Tema: Re: Slapia siena - 1 attachment - 1 attachment
Autorius: Vytenis
Data: 2009-11-16 20:35:14
Ar sita vieta turejai omenyje rasydamas apie "plysi" (zr. nuotrauka)?

Na cia kaip ir galetu pripust vandens, nes stogo nuolydis nera didelis, o siena ten
tiesiog uzarmuota ir sujungimas su stogu tik pridengtas is virsaus sita skarda.

Idomu, kodel skarda isformuota butent taip ir paliekamas tas tarpas? Ar jo kam nors
reikia? Uztaisyt gi greit galima :)

V.