Tema: Re: Q: ismusineja senas automatukas
Autorius: rl
Data: 2009-11-16 14:38:31
Siaip buna tie automatukai ir pavarge, pasikeisti i naujus nepamaisytu.

Man 3 metus nusipirkus buta veike normaliai, o po to pradejo ismusineti
net kazkokios didesnes apkrovos nedavus neaisku nuo ko. Tai kadangi
reikejo pries lendant i skydine vistiek plombas nuimti, tai sutariau
neoficialiai su tuo meistru is VST, kuris ta plombavima daro, kad
sutvarkytu, ir vsio. Jau pora metu be problemu veikia.